Színes világ - egy kis frissesség

Ezúttal éles váltással a sok szürke után két olyan színt raktam egymás mellé, ami csöppet sem mondható visszafogottnak. Ezek a türkiz (kék) és a zöld friss árnyalata. Szerintem remekül kiegészítik egymást. Lendületes, üde, élénk hatást váltanak ki együtt. És tökéletesen természetesek: a tenger és a fű vagy Tihanynál a Balaton tavasszal pont ilyen.
 Ha választanom kell a semlegesek mellé, akkor inkább a hideg színek közt szoktam keresgélni. Már amennyiben magamnak keresek. Így számomra ez a kettő a legkézenfekvőbb.
.


1, 2, 3, 4, 5, 6, 

Rendelésre készült kötényt és edényfogó kesztyűket varrtam karácsonyra cuki teknősökkel. A barnának is jót tesz ez a páros.

 
Bagoly innen. Hátul ő is barna.

.

5 megjegyzés:

dolgoSKezek írta...

Én nagyon szeretem ezt a párost, a gyerekszobában ez volt egy ideig a meghatározó, csak aztán színes falakat rendelt a család, és egy olyan böööö-narancssárga lett a fiúk, és puncs-málnafagyi Petra szobája. (Soha többet élénk falak!).
Jövőre újrafestem, talán akkor megint... :)

a Matula ikrek írta...

Na, nálam kb. ez a zöld a fő-fő alapszín! Bár lehet, hogy egy hangyányit sötétebb... Kékkel nagyon friss, de próbáld ki sárgával, rózsaszínekkel, és sötétekkel, mint bordó, vagy lila is! :)

boGár krea írta...

Dóri, a túl színes fallal már én is megjártam. Idén viszont végre nálunk is várható festés, így megszabadulhatok tőle. Most jóval óvatosabb leszek!

boGár krea írta...

Hát, lányok, nem vagyok ilyen bátor! :) De igyekszem, ígérem.

a Matula ikrek írta...

Na jó, hát ne mindjárt a falakon, de az alkotásaidban, egy-egy kisebb teremtményen. :)