Szeretem...

Mióta ezt a rovatot elindítottam, a címet beírva mindig egy számomra régóta kedves és fontos vers sorai jutnak eszembe. 

Szeretem én az eget úgy, ahogy van,
derűsen, borusan;
szeretem a földet is úgy, ahogy van,
sárosan, porosan.

Nem válogatok sem égben, sem földben,
sem időben, sem térben;
arravaló, hiszem, hogy térdre essek, -
arravaló a térdem.

Arravaló az út, hogy menjek rajta,
s hogy ráboruljak holtan,
mint egy ledőlt fa; ne tudja bár senki,
hogy ki voltam s mi voltam...

                                                Erdélyi József: Szeretet


2 megjegyzés:

a Matula ikrek írta...

De szép! A vers is, meg a kép is. :)

Egy Berda József versszakot juttatott eszembe:
"Millió üstökű erdőrengeteg, te vagy
az én igazi hajlékom csupán! Benned
bolyonganék-aludnék s ébrednék mindig,
télen és nyáron egyaránt, csak bírná
a test, a szegény, a változó időt..."

boGár krea írta...

Szép!
És az is, hogy ez jutott eszedbe egy képről...
Köszönöm!